Dankzij onze 1.200 medewerkers, die dag en nacht de mouwen opstropen voor gastvrij en comfortabel vervoer, is de reizigerstevredenheid constant; reizigers belonen ons opnieuw met een gemiddelde 7,8 (bron: OV-Klantenbarometer 2024). Dit is gelijk aan het landelijke cijfer. De treinverbinding Zwolle - Kampen is voor de 6e keer op rij de beste regionale treindienst met een 8.0. Op de treinverbindingen Zwolle-Enschede en tussen Amersfoort Centraal en Ede-Wageningen stijgt in één jaar de klantvriendelijkheid van ons personeel met 0,3 punten, respectievelijk van een 7,8 naar een 8,1 en van een 8,1 naar een 8,4. Ook in Almere stad maken we een sprong vooruit met onze gastvrijheid. Door meer persoonlijk contact stijgt het cijfer van de klantvriendelijkheid van ons personeel van een 7,4 naar een 7,8. En in de provincie Utrecht zijn onze reizigers meer te spreken over de informatie bij vertragingen. We groeien daar van een 5,5 naar een 6,1. Nog steeds werk aan de winkel, maar een mooie stap vooruit.
Voor alle rapportages van de OV-klantenbarometer verwijzen we naar
ovklantenbarometer.nl.