Het welzijn en de tevredenheid van onze reizigers staan voorop, niet voor niets is het Keolis motto ‘denken als een reiziger’. Van onze reizigers krijgen we gemiddeld een 7.8 (bron: Klantenbarometer 2023). Onze reizigerstevredenheidscijfers laten een stabiele trend zien en zijn vergelijkbaar met vorig jaar. De treinverbinding Zwolle - Kampen is opnieuw de beste regionale treindienst met een 8.0. Reizigers gaven de klantvriendelijkheid van onze Syntus Utrecht chauffeurs een opvallend hoge 8.5. De dienstverlening op de treinverbinding Zwolle - Enschede is inmiddels hersteld. Na een paar minder goede maanden door personeelstekorten – maar zonder af te schalen - hebben we de dienstverlening in december zelfs verder uitgebreid. Zowel onze busvervoer in Almere als in de provincie Utrecht laten een stijging zien van de reizigersaantallen, respectievelijk 6,2% en 18%.
Voor alle rapportages van de OV-klantenbarometer verwijzen we naar www.ovklantenbarometer.nl.
We nemen alle feedback van onze reizigers serieus en blijven ons inzetten om de dienstverlening te verbeteren. In totaal ontvingen we 40.467 klachten en complimenten. Daarnaast hebben we 1363 gevonden voorwerpen in onze treinen en bussen weten te retourneren aan rechtmatige eigenaren.