Syntus gaat per 9 oktober verder als Keolis Nederland

5-10-2017
/getmedia/dec45ee4-843d-462f-90dc-80b74db56b93/Afbeelding-Syntus-naar-Keolis.png?width=2422&height=384&ext=.png

Vorig jaar kondigde Syntus aan op weg te zijn naar Keolis Nederland. Dit vond plaats door “Keolis Group” aan het merk toe te voegen en de onderneming nadrukkelijk als onderdeel van de Keolis Group te presenteren. Met ingang van 9 oktober gaat Syntus definitief verder als Keolis Nederland.

Nieuw logo, nieuwe huisstijl
Wij doen dit met een geheel nieuwe, visuele identiteit, passend bij de nieuwe uitstraling en huisstijl van onze aandeelhouder Keolis. Dit sluit aan bij onze gezamenlijke ambitie: het opereren als eigentijdse, innovatieve aanbieder van mobiliteit, met oog voor onze reizigers en opdrachtgevers. Tegelijkertijd sluit dit aan bij de groeistrategie van de Keolis Group en bij haar ambitie om wereldwijd hetzelfde bedrijf te zijn en dit ook uit te stralen. Eén Keolis, met een nieuw, eigentijds en robuuster logo, waarmee we onszelf sterker op de markt kunnen positioneren.
 
Submerken van Keolis Nederland
Het merk Syntus verdwijnt niet helemaal. Op corporate niveau zullen we de naam Keolis Nederland voeren, maar in de huidige contracten blijven zogenaamde submerken bestaan. Zo voeren we het merk Syntus als service van Keolis Nederland tot het eind van de lopende contractperioden. In Almere gaan we als Keolis Nederland rijden onder het merk allGo en op het traject Zwolle-Enschede-Zwolle-Kampen onder het merk voor de spoorlijnen in Overijssel. Bij nieuwe aanbestedingen schrijven wij in met Keolis Nederland.
 
We blijven wie we zijn
Ondanks deze naamsverandering, blijven wij wie we zijn. We blijven (on)gewoon goed in de gewone dingen. Een logische reis, veiligheid voorop, altijd goed geïnformeerd en een professionele chauffeur als gastheer of gastvrouw. Ook blijven we als Keolis Nederland luisteren naar de wensen van onze stakeholders. Juist in deze transitie van aanbodgerichte naar vraaggestuurde mobiliteit, waarmee Keolis Nederland het beste voor de reiziger wil bieden.